news

A Cumpagnia Weibo Tene a Cunferenza di travagliu 2021

A matina di u 1u di marzu, a sucietà hà urganizatu una riunione di travagliu 2021 in a sala di cunferenza C3. A riunione hè stata presieduta da u direttore generale aghjuntu Liu Wei, è Xue Gangyi, direttore è capimachja di Weibo, è u direttore generale Li Dong, i vice direttori generali Qi Jifei, Niu Deqing, è u direttore finanziariu Liu Runhong anu assistitu à a riunione.

2315

U Direttore Generale Li Dong hà datu un raportu di travagliu à a cunferenza intitulata "Consolidà a Fundazione, Migliurà a Qualità è Rinfurzà l'Imprese Principali, Struvendu per Inizià u Novu Viaghju di u" 14 Cinquantennale "Sviluppu di Weibo"; U direttore generale Li Dong hà indicatu quandu hà rivisu u so travagliu in u 2020, Sutta a forte dirigenza di u cumitatu di partiti di a sucietà di u gruppu è di a cumpagnia di automazione, a sucietà aderisce à a direzzione di u partitu è ​​mette in opera cun decisione e decisioni principali è i dispiegamenti di u Cumitatu Centrale di u Partitu. . Per uttene u sviluppu di alta qualità di a cumpagnia cum'è una guida, focalizati nantu à l'indicatori ecunomichi annuali è e funzioni impurtanti, risponde tranquillamente è cun forza à e difficoltà è sfide, coordina u sviluppu cummerciale di a cumpagnia è a prevenzione è u cuntrollu di a nova epidemia di pneumonia di a corona, è fà un travagliu solidu di marketing, ricerca è sviluppu, produzzione è gestione I risultati significativi sò stati ottenuti per ottene un miglioramentu costante in a qualità di l'impresa è a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, è l'ubbiettivi principali è i compiti di a tappa di "consolidamentu" sò stati rializati cù successu, è a lacuna cù u "sviluppu di alta qualità" hè stata più stretta.

34634

U direttore generale Li Dong hà prupostu u scopu 2021. Hà ancu fattu capisce chì u 2021 hè u 100esimu anniversariu di a fundazione di u Partitu Cumunistu di a Cina è u principiu di u periodu "14u Pianu Cinquennale". A cumpagnia implementerà cumpletamente u Cumitatu Centrale di u Partitu, e cumpagnie di u gruppu, e cumpagnie di automazione è l'azionari di l'impresa sottu à a guida di a nova era di u socialisimu di Xi Jinping cù caratteristiche cinesi. A presa di decisione è a messa in opera di a riunione è di u cunsigliu di amministrazione, rispettanu u "sviluppu di alta qualità", implementanu l'idea di travagliu "di miglioramentu", approfondiscenu e riforme, rinfurzanu l'innovazione, è basanu nantu à u sviluppu di "produzzione", per migliorà a scala di l'industria esistente è allargà a direzzione di novi prudutti cum'è puntu di partenza. Ampliate l'attività principale di i sensori d'isolamentu di putenza, entrate in u novu campu di sensori, è acceleranu l'ajustamentu di u settore di misurazione è di cuntrollu.

U 2021 hè u primu annu di a trasfurmazione è di l'upgrade di a cumpagnia. Hè u primu annu di u "14u Pianu Cinquennale". A nostra missione hè dighjà nantu à a carta. Weibo hè a nostra attività cumuna è a nostra casa. Duvemu sparte i listessi desideri. Travagliate assai inseme. "E cose difficili in u mondu devenu esse fatte facilmente, è e cose grandi in u mondu devenu esse fatte in dettu." Duvemu risponde attivamente à a chjama di a sucietà à "cambià è migliurà l'efficacità", entre in u ghjocu cun calma, è curaghjosamente accumpagnà pesanti rispunsabilità. Esse un megliu, sia un Weibo megliu!


Tempu di posta: Mar-05-2021